Oyun Tabanlı Öğrenme  ve Oyunlaştırma Atölyesi

Screen Shot 2016-08-05 at 01.13.04

Seviye 1 Günaydın! Hepiniz “0”aldınız!

Oyun, oyunlaştırma, oyun tabanlı öğrenme nedir?

Seviye 2 Oyunlar sınıfta

Bir etkinliği nasıl oyunlaştırabiliriz?

Isınma / kaynaşma oyunları

Tekrar oyunları

İletişim oyunları

Seviye 3 Çoklu oyunculu sınıflar

Öğretim programına oyun tabanlı öğrenme nasıl dahil edilir?

Seviye 4 Dijital eğitsel oyunlar

Dijital eğitsel oyunlar derslere destek olur mu?

Dijital çağda eğitmen olmak ve mobil oyun tabanlı öğrenmeyi hayata geçirmek

Kursu başarıyla tamamlayanlara sertifika verilecektir.

Kurs esnasında tamamlanması gereken 4 adet görev bulunmaktadır.

Kurs kontenjanı sınırlıdır. Ön kayıt için lütfen formu doldurun. 

Ücret: 200 TL (%18 KDV dahildir)

Kursa katılanlara Oyun Tabanlı Öğrenme ve Oyunlaştırma kitapçığı verilecektir.

Banka Bilgileri:

Eva Buyuksimkesyan

Finansbank Osmanbey Şehir (code: 00979) Istanbul

IBAN: TR74 0011 1000 0000 0060 1780 73

Ödemeyi yaptıktan sonra, dekontu dreamtoedu@gmail.com’a göndermenizi rica ederiz.

Eğitmen: Ayşegül Liman Kaban

Bahçeşehir Üniversitesi, IATEFL Ölçme Değerlendirme Dergisi Editörü,Öğretmen Eğitmeni

Ayşegül Liman Kaban Bahçeşehir Üniversitesi’nde İngilizce okutman olarak görev almaktadır. 2010 yılında İngilizce öğretmenleri arasında yapılan ELTBLOGATHON yarışmasında 2. olmuştur. 2013 yılında Marmara Üniversitesi’nde Öğretmen-Öğrenci İlişkilerinde Duygusal Bulaşma konusunda yüksek lisansını tamamladı. 2013’ten beri IATEFL TEASIG Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme dergisinin editörlüğünü yapmaktadır. 2015 yılında Bahçeşehir Üniversitesi, Eğitim Teknolojileri alanında doktora programına başladı ve halen eğitimini sürdürmektedir. Ulusal ve Uluslarası çeşitli konferanslarda 2009’dan beri eğitimde teknoloji kullanımı hakkında konuşmalar yapmakla beraber öğretmen eğitimlerine devam etmektedir. Değişim için önce kendimizden başlamamız gerektiğine ve hayatın deneyimleri paylaştıkça güzelleştiğine inanmaktadır.